AVH Outdoor Tuinmeubelen is een bedrijf dat met 75 werknemers ruim 2800 producten voor in jouw tuin(en) aanbied. Via hun eigen webshop kregen zij veelvuldig de vraag wanneer een specifiek product op voorraad zou komen. Dit resulteerde in veel tijdverlies om de ruim 300 e-mails per week te kunnen beantwoorden.

Daarvan uit heeft AVH Outdoor Tuinmeubelen met ons contact opgezocht, om hun gewenste oplossing te realiseren. Hun oplossing is dusdanig opgebouwd, dat zij in een aparte online tool graag hun beschikbaarheid wouden kunnen aangeven adhv orderlijsten die zij zelf kunnen invoeren. Indien zo'n orderlijst ingevuld is, kan men de bezoekende klant op hun webshop van een accurate verwachte leveringsdatum op de hoogte brengen.

Na enkele weken dat de tool inmiddels draait, ziet AVH Outdoor Tuinmeubelen een daling in de aantal aanvragen voor wanneer een product weer op voorraad zou kunnen komen. Voortaan kunnen zij hun klanten beter te woord staan, zonder dat dit hun al te veel tijd kost.